The school is coming
2013. szeptember 1., vasárnap ∞ 19:16 ~ 0 p ö t y i k e
Hát üdv újra itt~~ Igen újra jelentkezek, nem adtam fel! ~(^.^)~ Mint tudjátok ez az utolsó nap a nyárból, így megkoronázom ezt egy bejegyzéssel! Igazából nem is tudom mit írhatnék, hisz nem várom az iskolát, még a barátaim miatt sem! Vagy is ez kicsit érdekes mert az érettségit viszont várom, már úgy vagyok aaaa IGEN EZ AZ gyerünk csináljuk, menni fog! De van egy érzésem hogy mire oda érünk mint egy leeresztő lufi padlót fogok, bár remélem nem így fog történni, ez nagyon sokat jelent nekem, hisz mint a legtöbb embernek nekem is vannak álmaim szóval mindent bele! Mindenki ájulásig bulizza még magát az utolsó pillanatokban, de én nyugisan töltöm az utolsó órákat, mindjárt neki kezdek a nagy iskola előtti szépségnapomnak, illetve hogy előkészítsem holnapra a kis ünneplős ruhát és minden egyebet. Őszintén szólva tudnék még aludni! Mint egy téli álmot alvó medve, csak én úgy az egész évben hibernálnám magam. Visszatérve az iskolakezdésre és a barátokra, elhatároztam hogy ez az év nem a jó pofizások éve lesz, nem akarom hogy év végére minden visszaüssön, és nekem legyen a rossz. Nincs kedveskedés, nincs semmi más csak a kemény tanulás. De most úgy igazán. Főleg hogy 21-étől japán órákra is újra járni fogok szombatonként, ami szintén kemény lesz, de mindent beleadok. Legalábbis próbálom majd a legjobbat nyújtani.
Japán óráimra is rendszeresen készülnöm kell, de szerintem a megterhelőbb megint a 2 órás út lesz oda, és vissza is. Mielőtt órára mennék még van 2 hetem, azalatt a régi anyagokat kell átismételnem, hisz lassan már fél éve nem voltam. Erre kell rávegyem magam, és a suli eleje még erről fog szólni. Mindenre csak rá kell erőltessem magam, azután rendben lesz minden. Nem mintha nyáron nem értem volna rá erre, de persze hogy mindent halogattam én is. Végül a nyár eltelt, telt ahogy telt, örülök pár dolognak, de sajnálok is párat, remélem jövőre már igazán több mindent kimerek majd próbálni és ütősebb élményeket szerzek! Amire még a holnapi kezdésig sor kerül az nem más mint a fehér ing, és a sál kivasalása. Idén képzeljétek kivételesen szoknyába fogok menni!! Körülbelül általános alsója óta nem volt rajtam szerintem, remélem nem leszek nagyon sokkoló látvány. Előkészítem még a bizimet, és egyéb jegyzetelős dolgokat. Majd irány a szépítkezés. Szokásos arc pakolások, bőrradírok, epilálás, fürdés, hajmosás, bőrfelszíni nagytakarítás o(≧▽≦)o
Az elmúlt napokban még annyi történt hogy megvettük a könyveket, ami csak pár darab erre az évre, illetve beszereztük a füzeteket is. Voltam műkörmösnél, most ilyen BOY LONDON style körmöm lett. Pénteken volt nálam Zoony, ps2-n játszottunk, és megnéztünk két horrort az EVIL DEAD-et és a Texasi láncfűrészes 3. részét. Nagyon jók voltak, eléggé szartam este vissza sétálni, de megérte! Végül ma megfürdettem a süncimet, próbáltam instara vidit csinálni, de nem akarta feltölteni pedig olyan cuki volt! m(;-;)m Amúgy már olyan régóta gondolkozok review-kat csinálni, véleményt írni, smink csinálós képeket felrakni, sőt már van is pár, de félek felrakni! Van pár ember akit ismerek és vagy beszólnának hogy ez meg ez nem jó, vagy féltékenységi rohamban törnének ki! Tapasztalat... Egyébként új képeket találhattok az instagrammomon is. Néha olyan gáznak érzem hogy úgy írok mintha egy több ezerfős csoport követné a blogom, pedig sehol semmi! Remélem majd többen felfedezik a blogom, és nem tartják majd olyan unalmasnak.. és majd veszem a bátorságot feltölteni amikről pársorral feljebb írtam! Kitartást az első naphoz kis mochik~~

Címkék: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

+ Back to the blog?

bunny skirt
BLOG KÖVETÉSE / FOLLOW
由美; Haniya;  1996 01 02 (17), Hungary, dogs, hedgehog ❤NU'ESTCNBLUE, fashion, books, piercings, tattoo (ahaha i waaaaanttt!!) quotes, EZRA MILLER ❤, friends CINEMA, english german japanese, ASIAN FANATIC, tomboys❤ (SOOOO CUTEE) K/C/T/J POP ROCK, funny, black and red, tales, fun and food!

+
memories
wishlist
Vidámpark
Circle Lens
Gitár
Ecsetkészlet
Virág 2013 nyár
Sikeres érettségi
 Sünit venni
Eladni a parókákat
 Tanszer vásárlás
 Csíkos nadrág
be ma girl
free counters
personal
fantastic
BTS wallpaper made by Haniya
hedgie
photo of my hedgie made by Haniya
making
blogger - Haniya
open - 2012. augusztus 03.
designer - Haniya
browser - FF/GC
resolution - 1280*800
chingu