Pont, pont, vesszőcske
2012. augusztus 20., hétfő ∞ 23:52 ~ 0 p ö t y i k e
Hát újra idetaláltam gyermekeim. Igazából a legutolsó blogomból egy csomó mindent kihagytam, de persze erre csak akkor döbbentem rá mikor már közzé tettem. Lényegében nem fontos dolgok voltak, talán valamelyik nap pótolom őket. Pár kép lett volna az ajándékokról amit kaptam Virágtól és Zoonytól. Meg amit még vettem, szóval tényleg pótolom majd! A napjaim hogy is mondjam, kicsit unalmasan teltek. Vagy is nem, csak nekem mindig minden unalmas. Tegnap végig Screw-t hallgattam, műsorokat néztem és egyéb dolgok. Ahh.. fanfic-eket is olvastam, szerencsémre találtam is párat szóval kiélhettem magam, melynek meg is lett az eredménye. Azok a szép álmok, és a szép pillanatai. No comment, a fantázia mindenre képes úgyis~ A szokásos tevékenységemhez csaptam vissza, a TV elé betelepedéshez és filmezéshez. Ismét átszárnyalta a csatornákon, majd átrágtam magam a Step Up-on és a Barátság Extrákkal című filmeken. A Step Up-ot nem egyszer láttam már, de megunhatatlan, fantasztikus film, fantasztikus szereplőkkel. Néha már én is neki kezdem rázni... jahm.. a zsíromat... Vagy is.. hol is tartottam? Ja a Barátság Extrákkal a következő falat, szóval azt jó pár barátom látta már és tetszett nekik, én sose jutottam el odáig hogy megnézzem de eljött a pillanat. Tetszett maga a film, iszonyat sokat lehet rajta röhögni, egy nyomi napon érdemes megnézni, felderíti az ember kedvét. Másik kedvenc szokásom a tumblr megbombázása, de mostanában erről is leszokta, a sok SM Town kép miatt, unalmas mindig ugyan azokkal az arcokkal találkozni, kicsit elegem is lett belőlük. Ezért inkább kimondott külön oldalakra lépkedek fel hogy a dashomat meghódító SM bandák elől elmeneküljek. Több kevesebb sikerrel.
Hál istennek Laurával az osztálytársammal, és egyben a legjobb barátnőmmel is újra beszélgetek twitteren, úgy hiányzott már a sok zagyvasága, és már maga a teremtménye is hiányzik. És akkor kilukadtunk egy fontos dologhoz. EMBEREK. Hamarosan suli kezdés. Várjátok? Mert én nem, vagy is de, de még sem. Szóval bonyolult dolog ez. Én mindig is a barátaim miatt vártam, főleg most gimibe. Bár a hülye ember is választhatná inkább azt hogy találkozót szervez, és ugyan úgy utálja a sulit. De ez nem olyan. Mert így minden napomat velük töltöm, és egymást fárasztjuk a  már amúgy is fárasztó helyzetben. Hiányzik Laura nevetése, amelytől két hétig nem hallok semmit, hiányzik Szanduskám Nee és Igen ismert kifejezései, illetve Niki disznózása, hisz kimondva sokkal viccesebb. Réka hülye vagy beszólásai, Anna kedvessége, Andi csacsogása, Heni ahogyan Andit neveli. A fiúk buzulása, és a többiek is természetesen. De nem véletlen nem emelem ki őket :D. Melindával is jó lenne már találkozni, hisz kitudja hogy suliidőben hogy lesz alkalmunk egy vonattal bejárni. Remélem még a suli kezdésig találkozunk, hisz már kelendő lenne. Valamint hátra van még az olvasónapló is a Csongor és Tündéhez, a verstanulás, egy kis angolozás illetve németezés, meg az a bizonyos gazdasági könyv bemagolása. A történelemről nem is beszélve, szóval a napokban elmerülök eme csodás tartalmakban, illetve még be is vásárolok és előkészülök a korán kelésre, amit kényszerülten meg kell szokjak.
Ma mamámnál voltam, mert születésnapja volt, és mivel anyám dolgozott ezért nekem kellett bemenjek, vonattal. Papa várt kint az állomáson a kocsival, szóval a buszozást megúsztam. Az előkészületeknek köszönhetően született pár kép is, talán egyszer azokat is nyilvánosságra hozom, bár pár darabot már láthattak itt ott az emberek. A hajam kifejezetten tetszett, frissen mosva, göndören, amiből nem látszott a göndörség, de akkor is tetszett. Mama rögtön le is támadott kajával, és az ilyenkor elengedhetetlen piával. Sör sör hegyén, és a likőrök kifogyhatatlan utain át, eljutottam a szívfájdalomig. Ugyan is ha sokat iszok nekem iszonyatosan elkezd fájni a szívem, szúr, fáj, mar. Valami olyan érzés ami leírhatatlan. De persze ez mamát mit sem érdekelte, csak nyakaltam az alkoholt, még jó hogy nem ártott meg. Bár valószínűleg ennél hülyébb úgysem lehetnék már. Hallgattunk Gangnam Style-t, mely kifejezett kedvence mamámnak. Utána csak az ment a fejembe, ez a szám elfelejthetetlen. Heyy Sexxxyyy Laadyyy~ Estére értem haza, egy volt osztálytársammal is találkoztam. Hát... ha nem látom sem okoz nagy lélek gondot. Szegénykém másnapos volt és eléggé kótyagos. Szerencse hogy csak egy vonat megálló erejéig beszélgettünk. Más részről egy jó hír miszerint holnap reggel 10 kor már apa fog ébreszteni! Bekönnyeztem mikor olvastam az üzenetét, és még a telefonba is mondta mikor beszéltünk. Szóval már nagyon várom a reggelt, anyám is főzött mosott takarított meg minden. Annyi sok mindent szeretnék apával csinálni, meg remélem vele megyek el megvenni a tankönyvet is meg a füzeteket. Illetve hogy azt a bizonyos megígért telefont is megkapom. Kpoptown-on nézegettem táskákat, talán idén hátitáskát veszek, valami pofásat. Valamint kaptam mamától pénzt, amiről anyám nem tud, szóval még abból is tudok költekezni. Izgulok. De nem tudom miért, remélem a reggel megnyugvást hoz~ Addig is szép álmokat~

Címkék:


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

+ Back to the blog?

bunny skirt
BLOG KÖVETÉSE / FOLLOW
由美; Haniya;  1996 01 02 (17), Hungary, dogs, hedgehog ❤NU'ESTCNBLUE, fashion, books, piercings, tattoo (ahaha i waaaaanttt!!) quotes, EZRA MILLER ❤, friends CINEMA, english german japanese, ASIAN FANATIC, tomboys❤ (SOOOO CUTEE) K/C/T/J POP ROCK, funny, black and red, tales, fun and food!

+
memories
wishlist
Vidámpark
Circle Lens
Gitár
Ecsetkészlet
Virág 2013 nyár
Sikeres érettségi
 Sünit venni
Eladni a parókákat
 Tanszer vásárlás
 Csíkos nadrág
be ma girl
free counters
personal
fantastic
BTS wallpaper made by Haniya
hedgie
photo of my hedgie made by Haniya
making
blogger - Haniya
open - 2012. augusztus 03.
designer - Haniya
browser - FF/GC
resolution - 1280*800
chingu