Bohócból bohóccá
2012. augusztus 21., kedd ∞ 22:55 ~ 0 p ö t y i k e
Túl rendszeresen jelentkezek úgy érzem, lehet alább kéne hagynom? Hisz úgy sem olvassa nagyon senki a blogot szóval biztos egy unalmas személyiség lehetek! xD. De ugyan már, ennyire könnyen nem adom fel.. még. Bár nem is emlékszek mikor írtam ennyi bejegyzést egy blogra, talán soha. Tudom hogy tegnap megígértem a kép kavalkádot, a bejegyzés második felében meg is tekinthetitek, de előtte egy kis kitérő a mai napomra, illetve arra hogy nem véletlen lett a bejegyzés címe az hogy bohócból bohóccá. Egy kis szolidaritással kezdjük a pötyögést, szóval bejelentem drága apukám hazaérkezet a magyar honba, és otthonába is! Felettébb boldog voltam, még korábban is jött mint ahogy vártam, és a végén tényleg az lett hogy ő keltett fel, mert vonattal érkezett és kulcs meg nem volt nála. Meglepő látvány fogadott, szinte már nem is láttam apámat, na jó persze ne túlozzunk, de meg kell említenem hogy lefogyott tíz kilogrammot, vagyis tíznél többet. Lassan már annyi kiló lesz mint én... vagyis én leszek annyi mint ő... A lényeg az hogy mikor átöleltem nem volt mit megfogni. A továbbiakat alapos beszámoló követte, ő is mesélt, én is meséltem. Talán ennyit nem beszéltem anyámmal két hónap alatt mint ma reggel apával. Alapos kis beszámolót tartottunk, és végre együtt ebédelhettünk is. Ismét kaptam pénzt, és meg beszéltük a bevásárlás időpontját is ami jövőhétre esik, és beszerezzük végre a tanszereket és a táskámat is. Apa egész nap ki be mászkált, talán még fel kell dolgoznia hogy végre itthon van  45 nap és 9óra távollét után. Igen, ilyen pontosan tudom. Szinte már az elmúlt napokban számoltam a perceket is. A délután folyamán megcsinálta a TV-et is melyet 3hónapos szünet után ismét tudok használni. Remélem még ebbe a suliig tartó két hétben sokat fogunk együtt lenni, bár még is csak kimaradt másfél hónap. Apa szuvenírt, ajándékot nem hozott, de egy életre felszerelt minket édességgel, valamint igazából kaptam egy bögrét, amit a kompon vett az átkelésnél.
Szóval ez történt ma, és most beszéljünk kicsit erről a bizonyos címről, mely nem véletlenül lett adva. Ha olvassa az a bizonyos valaki talán rá jön hogy neki szól, vagy nem, de abba biztos vagyok hogy sok ember sejteni fogja kiről van szó. Körforgás az egész történet, sose értettem ha valamit lezárunk az miért nem maradhat lezárultan, ha nem akarunk megfelelni senkinek sem, mert az milyen nehéz és egyebek akkor miért teperünk? Ha valaki mindig csak azért jó mert épp nincs más, az egy kicsit már gáz. Én mindig próbálok másra gondolni először, mindig más érdekeit nézem. Csak egy kis beszélgetés kellett volna az egyeztetéshez, a rendes lerendezéshez. Eldurvult a dolog, és igen mindenért magamat hibáztatom. Hogy miért? Mert ezek az emberek mind ugyan azt állítják. Hogy befolyásoltam őket. Még is mivel? Hogyan? Olyan sokszor van ismételgetve az a mondat hogy persze csak én lehetek a hibás, senki más. Most én is ezt érzem, de csak azért mert rám akarnak kenni mindent. Nem vagyok én pirítós hogy magamba szívjam már bocsánat. Unalmassá váltak a napi problémák kisegítései. Nem bírok lépést tartani a dolgokkal, és nem is akarok. Belefáradtam, mert belefárasztottak. Rosszul esnek dolgok amiket megtudok, mert igen is nekem is fáj sok minden, de nem szaladok minden emberhez mesélni. Mert úgy érzem néha nincs is kinek mesélni. Dobálóznak azzal a dologgal hogy ki vannak beszélve, ezt sem értem, hisz ők is ezt csinálják. Sőt, nem magukról kéne beszélniük, mert nem lehet mindenki olyan mint ők. Igen ez a részlet kicsit kelekótya lett, mint amilyen én vagyok, de több szót nem akarok már erre fordítani, ismételni meg nem akarom magam miszerint unalmas az egész. Én befejeztem, remélhetőleg Ő is, és mindenki más is. 
És akkor jöjjenek a képek. Ugye említettem hogy mikor itt volt Virág meglátogattuk csodás hazánkat és szülőfalunkat, az állatkertet! Sok képet nem igazán készítettem ezekről a pillanatokról, meleg is volt és kedvem sem volt eme csodás telefonkészülékkel. De bejelentem ez a két gyöngyszem csodásan sikerült. A puputeve fényképét még Zakunak is elküldtem, ha már nem tartózkodhatott velünk. Nehéz volt lefényképezni a tevéket, mert mindig csak oda mentek ahol épp kaját kaptak. Ez egy büszkeségi darab lett, az egyetlen ami jó. A lajhár társunkról meg csak annyit hogy a drágám az üvegházba telepedett le az egyik párkányra, és szundizott. Vagy legalábbis gondolom hogy azt tette, hisz mi mást tehetett volna. Barátunkat meg is simogattuk, eléggé dzsumbis szőrzete van, és végig attól vélte hogy úristen rám kap azzal a nagy karmával. Ép bőrrel megúsztam azért~
Itt vannak a büszkeségeim, az ajándékok amelyeket Zoonytól és Virágtól kaptam! Csoki és gumicukor halom, ami már rég megemésztésre került, és köszönjük finom volt~ Zoonytól kaptam még egy Minhyun-os kártyát is, mely a NU'EST - Face albumához tartozik. Nagyon örülök neki, hisz ő a második kedvencem a csapatból, feltétlenül olyan helyre teszem ahol biztosan látom minden pillanatban! Valamint a képen teljesen eltűnt a nyaklánc amit Virágtól kaptam, erről a szépségről annyit kell tudni hogy két szívecske van rajta az egyik gyöngyös, és van rajta egy love felirat is. Mindennap hordom természetesen, szeretem az ilyen kis mütyürőket. Majd még holnap is hozok képeket, mert természetesen ez még nem minden~ Amit vásároltam még hátra van, na meg persze Virág alvós képei! Oyasumi~

Címkék:


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

+ Back to the blog?

bunny skirt
BLOG KÖVETÉSE / FOLLOW
由美; Haniya;  1996 01 02 (17), Hungary, dogs, hedgehog ❤NU'ESTCNBLUE, fashion, books, piercings, tattoo (ahaha i waaaaanttt!!) quotes, EZRA MILLER ❤, friends CINEMA, english german japanese, ASIAN FANATIC, tomboys❤ (SOOOO CUTEE) K/C/T/J POP ROCK, funny, black and red, tales, fun and food!

+
memories
wishlist
Vidámpark
Circle Lens
Gitár
Ecsetkészlet
Virág 2013 nyár
Sikeres érettségi
 Sünit venni
Eladni a parókákat
 Tanszer vásárlás
 Csíkos nadrág
be ma girl
free counters
personal
fantastic
BTS wallpaper made by Haniya
hedgie
photo of my hedgie made by Haniya
making
blogger - Haniya
open - 2012. augusztus 03.
designer - Haniya
browser - FF/GC
resolution - 1280*800
chingu